Ανδρέας Κεντζός, 4 ανέκδοτα ποιήματα

Foto by Guenter M. Kirchweger

 

Στο τέλος

 

Στο τέλος δεν άντεχε

κουράστηκε με όλη αυτή την ιστορία

Έσκισε τα χαρτιά του

(τα βιβλία τα λυπήθηκε, τα χάρισε σε φίλους)

«Στο διάολο» μουρμούρισε τρεις φορές

κατά την ανατολή

Και ορκίστηκε- αν κάνει ποτέ ποίηση

θα είναι από λάθος

ατυχία

 

 

Τα παιδιά της γειτονιάς

 

Σε βρήκες

Και τώρα πρέπει να σε χάσεις

(και δεν είναι εύκολο, καθόλου εύκολο)

 

Πρέπει όμως- αν δεν θες

να γίνεις μια ωραία

περιποιημένη μούμια

 

Πάρε ιδέα από τα παιδιά της γειτονιάς

που αν τ’ αφήσουν

είναι ικανά να παίζουν κρυφτό όλη μέρα

 

 

Μητέρα και ποίηση

 

Μικρά τα ποιήματά της

καχεκτικά

Και είναι λογικό- τα παιδάκια της

τη θέλουν συνέχεια

τη φωνάζουν

 

Μόνο στον ύπνο τους ησυχάζει

αλλά κι αυτός δεν κρατάει πολύ

δεν της φτάνει

Και σκέφτεται έναν τρόπο

(το καλύτερο φάρμακο που υπάρχει)

για να τον παρατείνει

 

 

Το άλογο

 

Ρωτούν γιατί μιλάω συνέχεια για το άλογο

Υπάρχουν και άλλα πράγματα, μου λένε

και δεν έχουν άδικο

 

Πολλά πράγματα υπάρχουν πέρα από το άλογό μου

κι εγώ έχω καταντήσει κουραστικός

συγχωρέστε με

αλλά όσο και να τρέξει η γλώσσα μου

αυτό τρέχει γρηγορότερα

 

 

 

Ο Ανδρέας Κεντζός γεννήθηκε το 1974 στην Αθήνα, όπου ζει και εργάζεται. Από τις εκδόσεις Γαβριηλίδης κυκλοφορεί η ποιητική συλλογή του Συγκεκριμένα ποιήματα. Στις σελίδες της Logotexnia21 μπορείτε επίσης να διαβάσετε 9 ανέκδοτα ποιήματα του Ανδρέα Κεντζού, όπως επίσης και τα διηγήματα «Τριλογία»,  «Κρίση» και «Πρώτη ημέρα».

© Logotexnia 21 + Andreas Kentzos

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails